Tuesday, March 29, 2011

kenyataan.

i like you.i want to see u but when i get to see u, i hate it. knowing the fact that u'll never gonna like me back.

Saturday, March 26, 2011

dari panas kepada sejuk

okay sume kanak2 riang SBG1 yg ade blog, mari post entri dgn topik yg paling hangit, FIELDTRIP!!!

mang terbaek.best wooh.
5 location in 2 days and 1 freakin night!supposedly 6 location tp x cukup masa sbb obviously, budak SBG1 x kira lelaki atau wanita suka mekap lame2 smpai off track of time!

bukit kluang,Terengganu-->kijang kuari-->lojing, Gua Musang -->cameron higlands -->Genting highlands.

sepatutnye nk pergi museum geology kt perak tp x smpat. :(

first day tu x de la best ngat..tgk batu tgk batu n tgk batu.

then bermalam kt cameron highlands

tp esok nye mang best.expecially kt snow world genting...masuk2 je da kene baling nan salji.snow fight yall!!best. with a temperature of -7 degree celcius, mmg silap lah kalau korg jilat bibir.end up bibir korg jd popsicles!

then balik umk mlm...dgn budak2 ni cite hantu mang ak takleh tido ahh.haih.

bukit kluang
apartment-mates!
view from apartments in cameron
umk pnye bas



genting



bestnye. :)



Tuesday, March 22, 2011

long lost friend.

kite kenal mase aku 5 tahun.ko 6 tahun.
kite membesar same2.
kite nanges same2.
kite gelak same2.
kite penah gaduh.besar.kecik.sederhana.
I used to be ur everything.
U used to be my everything.
at some point.
ak terfikir..
what have us become?
ak da lame x jumpe kau.
and if we ever meet again.
I think we will be awkward.
but I'm sure as hell i miss u so damn much.
I miss our friendship.
ur life's so fucked up I can't even see your face.
I don't have the strength to see the pain in your eyes.
however, I took the wrong path
and end up like now.
SORRY.






Adia I do believe I failed you
Adia I know I let you down
Don’t you know I tried so hard
To love you in my way
It’s easy let it go...
Adia I’m empty since you left me
Trying to find a way to carry on
I search myself and everyone
To see where we went wrong
’cause there’s no one left to finger
There’s no one here to blame
There’s no one left to talk to, honey
And there ain’t no one to buy our innocence
’cause we are born innocent
Believe me adia, we are still innocent
It’s easy, we all falter
Does it matter?
Adia I thought that we could make it
But I know I can’t change the way you feel
I leave you with your misery
A friend who won’t betray
I pull you from your tower
I take away your pain
And show you all the beauty you possess
If you’d only let yourself believe that
We are born innocent
Believe me adia, we are still innocent
It’s easy, we all falter, does it matter?
Believe me adia, we are still innocent
’cause we are born innocent
Adia we are still innocent
It’s easy, we all falter ... but does it matter?

Friday, March 11, 2011

mentagging kan diri sendiri.

pathetic bukan?
tp saya bosann so saya mentebalkan muka dgn copy paste balik post tag dorg neh..
it look something like;

Instruction :
Once you are tagged, answer the question honestly.. No lying or cheating ok?


starting time : now, 2337 hour.
name : emi suhana mat noor
brother(s) : one
eye colour : brownish black
shoe size : 8-9
hair : kerinting minting. :D
piercing : ears
height : 163cm
what are you wearing right now : slua pink n baju tido putih bunag2 biru.huahua
where do u Live : Kuantan, Pahang
favourite number : 9, 19, 29(alphabetically same dgn S = suhana)
favourite drink : sirap laici.tp harga sirap laici cm cekik darah kt WAW kopitiam. :(
favourite month : JANUARI!
favourite breakfast : i never woke up in d morning n if i did, i don't eat. just continue to sleep mabe. :)


HAVE YOU EVER

broken a bone : xpon
been in a police car : pernah.tp time tu abah pnye keter hilang kunci..so pjam kter polis kt pjabat dye utk balik.
fallen for a friend : uhhh..duhhh~
fallen for a guy / girl for a short time : minat.bukan cinta.
swam in the ocean : haven't done it in a LONG time :(
broken someone's heart : everyone's not perfect so i might have broke anyone's heart.
cried when someone's died : dobby(btul ke eja cmtu?) dlm harry potter mati pun ak melalak ni pulak 'someone'.
sat by the phone all night waiting for someone call : sleep is more priority compare to eat apatah lagi tunggu org kol.
saved e-mail : jrg bukak email.so mmg bersarang n x care.
been cheated : if cheated as in curang mmg haruslah x pernah. kapel pun dop penoh.


WHAT

your room look like : like a...room?
what is right beside you : handphone slash camera slash nyawa nur hazmira nawi (kahkahkah)
what is the Last thing you ate : mister potato rice crisps perisa sour cream & onion.


WHO

the last person you tell : tell wat meh?
the last person you danced with : myself?
the last made you smile : tumblr. oh-FOREVER ALONE. :'(


FINAL QUESTION

what are you listening right now : dancing with tears - ke-'dollar sign'-ha.(bak kate principal Figgins dlm Glee)
what did you do today : bukak fb dan mlihat reaksi pelajar2 umk trhadap cuti 4 bulan dorg yg kene kacau, makan nan zatil,fizah,farah , shopping kt pantai timur,online lagi, jalan2 kt taman nan farah,zatil, nafizah, makan dan layan playful kiss and online lagi.
are you the oldest : im the baby sister of all.HAHA
indoors or outdoors : tgh2 pintu.HAHA


TODAY DID YOU

talk to someone you like : tak
kiss someone : gerard my teddy bear.
sing : always
talk to an ex : ex as in the unknown in math?sem ni x de math. :)
miss someone : bukan someone, EVERYONE!
eat : sudah


LAST PERSON YOU TALKED WHO

you talked on the phone to : zatil kot
made you cry : diri sendiri
you went to the mall with : nurhazmiranawi and tha gang
who cheered you up : friends yg suka sgt buat lawak cerdik
have a crush on someone : ade.ade.ade.ade.ade.ade.ade.ade.ade.ade.ade.
what books are you reading right now : uhh..face...book?
best feeling in the world : diterima.
future kids name : dulu suke name anis.nak kasik anis lah!
do you sleep with stuffed animal : um no.gerard the teddy bear ade lah
what's under your bed : beg.
favourite sport : archery *dah lame x men tapinye
favourite place : tmpat yg ade potensi fotografi yg menarik.sejuk n nyaman
do you have a job : full timer student
what time is it now : 0005hour


with however long it took you to complete this, post as "my 14 minutes survey"
------------------> YES ! i answer it for ..kire sndiri!! I hate math. :)

saye tag mnde alah ni kat
zatil hoesna
nafizah
nurhazmiranawi
miey rahman

Monday, March 7, 2011

mood homesick

rindu kawan2 sekolah menengah.dorg d best!
sekolah dlu2, abes skolah, bukan nk balik umah, tp lepak umah tipah then mula lah menggila nan camera dye.nk mgrib bru tahu jln blik umah.x lupa jugak miey yg gila camera..n suza..tp suza jrg dpt pluang lepak same2 n mnggila sama2..huhu


beautiful coincidence..*cehh!koin siden la sgt..pdahal xde port len da
h nk lepak dr dlu smp skang
tempat sama n pose pun lebey kuang.dulu n skang.. :)
tarikh sbnar gmba bwh ekceli 2011.

tarikh btul gmba bwh 2011
tarikh sbenar 2007. (kot!)
cikgu arbaayah n cikgu norlida in the making!HAHA.
tarikh betul 2007


p/s: sorry for the embarrassing photos guys. Power trough it. miss u guys. hehe.. :)

ak x suke kasik tajuk kt entri.

saya x happy..
saya x puas hati ngan ape yg saya ade
saye selalu sedih
saya tension..

maybe member saya ckp tu betul

baiki RELATIONSHIP ngan ALLAH SWT boleh bantu.
insyaallah..